• Gratis verzending boven €50,-
  • Bestelling binnen 2 dagen in huis
  • Gekoeld verzonden

Retourbeleid

Fieret’s Vishandel vindt het belangrijk dat u tevreden bent. Daarom bestaat ons retourbeleid uit twee duidelijke stelregels:

•   Bestelling niet op tijd geleverd? Dan mag u deze weigeren en krijgt u uw geld terug.
•   Pakket uitgepakt, maar is de vis is niet goed meer? Wij vergoeden het aankoopbedrag.

Als u een bestelling weigert, zorgt PostNL ervoor dat deze bij ons geretourneerd wordt. Een vis die niet goed meer is, kunt u gewoon weggooien.

Bestelling niet op tijd?

Een bestelling van Fieret’s Vishandel heeft u normaal gesproken binnen 2 dagen in huis. Mochten wij deze belofte onverhoopt niet nakomen, dan heeft u het recht om de bestelling te weigeren. U hoeft niets te betalen en de vis wordt door PostNL weer bij ons teruggebracht. Heeft u al betaald? Dan krijgt u het aankoopbedrag zo snel mogelijk van ons terug.

Bestelling niet vers meer?

Wij streven ernaar om de vis zo vers als mogelijk bij u thuis te bezorgen. In de koude periodes van het jaar (herfst, winter voorjaar) blijft een vis tijdens het bezorgproces doorgaans langer goed dan in de zomer. Bij hoge temperaturen raden wij onze klanten aan om de vis altijd te controleren.
Heeft u het pakket uitgepakt en blijkt de vis niet goed meer te zijn? Dan krijgt u dit natuurlijk volledig vergoed. Door middel van een creditnota zorgen wij ervoor dat het bedrag volledig wordt terugbetaald via het door u gebruikte betaalmiddel.